VALIO Suklaalevyraadissa

Valio PROfeel kakao proteiinikohupiimakreem
Tuotteen Valio PROfeel kakao proteiinikohupiimakreem valmistusmaa on Viro. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Valio -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Kaakaopitoisuus korkeintaan 5%, Sokerittomat / Ei lisättyä sokeria, Vanukkaat, viilit, rahkat, levitteet & valmispuurot.

Jenni V 09.11.2016
Valiolla on vankka markkinaosuus myös Viron maitotuotemarkkinoilla, ja se myy siellä tuotteita mm. Valio- ja Alma -tuotemerkeillä. Kaakaoisiakin tuotteita on siellä pilvin pimein uusia, nyt maistoon pääsi kaakaolla maustettu proteiinirahka. 200g pikarissa ei ole lisättyä sokeria, ja kaakaota on 0,6%. Rahkassa on paksu rakenne, ja valitettavasti se on todella mautonta. Teen itse paljon parempaa kaakaoista protskurahkaa rasvattomasta rahkasta ja kaakaoproteiinijauheesta... Paljon protskua, vähän sokeria, vähän makua, siis kakkonen suklaatuotteena.