VALIO Suklaalevyraadissa

Valio PROfeel proteiinivanukas minttusuklaa
Tuotteen Valio PROfeel proteiinivanukas minttusuklaa valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Valio -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Kaakaopitoisuus korkeintaan 5%, Laktoosittomat, Proteiinipatukat ja -juomat, Sokerittomat / Ei lisättyä sokeria, Vanukkaat, viilit, rahkat, levitteet & valmispuurot.

Jenni V 22.02.2018
Puolen litran pönikkä proteiinivanukasta, rakenteeltaan taas erinomaista, sopivan lusikoitavaa ja täyteläistäkin. Aromiksi on tällä kertaa valittu minttu, joka raikastaakin makua kivasti eikä varsinaisesti ole pistävää. Kitkeryyttä ei löydy. Pakkaus taas vähän ihmetyttää, mieluummin söisin suoraan annoskokoisesta pikarista... Ja minttu ei kuitenkaan ole ihan niitä suosikkimakujani, melkein olisin syönyt tätä mieluummin ilman aromia. Hyvä tuote kuitenkin, terveellinen herkkuvälipala. Kolmonen.