TESCO Suklaalevyraadissa

Tesco finest free from Belgian dark chocolate rocky road
Tuotteen Tesco finest free from Belgian dark chocolate rocky road valmistusmaa on Iso-Britannia. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Tesco -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Keksit, leivonnaiset & leivontatarvikkeet.

Jenni V 12.12.2015
5 minikokoisen gluteenittoman rocky road-ruudun pakkaus löytyi Englannin ruokakaupasta. Ulkonäkö on houkutteleva, paloissa on gluteenitonta keksimurua, tummaa belgialaista suklaata, rusinaa ja glacee-kirsikoita, pieniä vaahtokarkkeja ja valkoisella suklaalla kuorrutekoristelu. Rusina ja kirsikat ihmetyttivät, nehän eivät rocky roadiin kuulu. Ja missä olivat pähkinät? Maku oli ulkonäköön nähden pettymys, sillä rusinan kirpeys hallitsee makua liikaa vieden parhaan terän suklaista ja vaahtokarkista. Lisäksi gluteeniton keksimuru on ylirasvaisen ja hiekkaisen tuntuista.