LINDT Suklaalevyraadissa

Lindt crémant napolitain 49%
Tuotteen Lindt crémant napolitain 49% valmistusmaa on Sveitsi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,33 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Lindt -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Kaakaopitoisuus 40-64%, Rasiat, pussit & yksittäiskäärityt, Suklaanapit.

Jenni V 11.11.2016 (Jäsenprofiili)
Perinteisen näköisessä kääreessä on ohut raamitettu palanen semitummaa suklaata. Suklaa on kaakaoprosenttiinsa nähden (49%) minusta ihan kelpoa, kaakaojauhe tuntuu imeskellessä eikä tämä ole liian makeaa. Kitkerää suklaa ei ole missään nimessä, ja suklaa sulaa hyvin suussa. Ihan hyvää semitummaksi suklaaksi, kolmonen.

Reeta 18.12.2007 (Jäsenprofiili)
Tämä tummasuklaa ei ollut niin kitkerää, kuin kollegansa. Aika pehmeä ja tumma. Suuhun jää kuitenkin paha jälkimaku. Lisäksi suu tuntuu kitkaiselta: kitalaki ja kieli kuivuvat tästä.

Salla Elina Salo 15.11.2007 (Jäsenprofiili)
Tumman suklaan tuoksu, maku ja ulkonäkö. Kirpeyttä löytyy, karvautta hieman vähemmän. Maistuu vahvalta leivontaan tarkoitetulta taloussuklaalta.