LINDT Suklaalevyraadissa

Lindt excellence Ecuador 75%
Tuotteen Lindt excellence Ecuador 75% valmistusmaa on Sveitsi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 1,20 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Lindt -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Bean to bar / Single origin, Kaakaopitoisuus 75-84%, Levyt (lisukkeettomat).

Jarkko Karhunen 18.03.2005 (Jäsenprofiili)
Tumma suklaa. Niin kitkerä että kieli tarttuu kitalakeen. Jos maku oli alussa kitkerä, niin se pahenee vain mitä kauemmin suklaa suussa viipyy. Tämä kaipaa litran maitoa kyytipojaksi. HYI!

Kyösti 18.03.2005 (Jäsenprofiili)
Maisteltiin tummaa suklaata, ei ollut erikoista. Maistui tummalta märältä villamyssyltä.

Marjo 18.03.2005 (Jäsenprofiili)
Tuoksu oli hyvä, mämmiä! Kylmiä väristyksiä! Tosi tiukan makuista. Varmaan sopii johonkin ruuanlaittoon. Yksi pala riittää ja vielä kitkerä jälkimakukin. Argh!

Satu 18.03.2005 (Jäsenprofiili)
Säälittävän ohut lätty. Haisee. Jos ois kukkapurkki vieressä, niin... Kyyneleet valuu silmistä. Henkeä ahistaa. Maku ei lähde kulumallakaan. Tämän jälkeen on pakko pestä hampaat.

Susanna K 18.03.2005 (Jäsenprofiili)
Onko tämä suklaata? Tiskiaineen makuinen. Tumma suklaa pahimmasta päästä. Ecuadorilaiset kai tykkää :-)