LINDT Suklaalevyraadissa

Lindt cognac
Tuotteen Lindt cognac valmistusmaa on Saksa. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,50 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Lindt -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Alkoholia sisältävät, Levyt (täyte).

Antti M 26.11.2008 (Jäsenprofiili)
Pieni levy (100g) täytesuklaata, jossa hyvin vähän mietoa konjakkilitkua ja paljon raesokeria. Suklaa on hyvää ja konjakki sopii mietonakin kokonaisuuteen kohtalaisesti mutta se sokeri ärsyttää aina. Liköörisuklaiden suhteen tämä on keskivertoa parempaa mutta parannettavaakin on huimasti.

Minna Hi 09.11.2008 (Jäsenprofiili)
Tuoksu ei kerro mitään siitä, mitä suklaan sisältä löytyy; tuoksuu ihan perus maitosuklaalta. Huh, tämä oli ihan liköörisuklaata: suklaakuoren alla on sokerikerros, jonka alta purskahtaa suuhun konjakin makuista nestettä. Itse suklaa on hyvää mutta tämä täyte on aika hallitsevaa näin kokonaisuudessa. Kyllä nämä voi pois syödä, mutta toista levyä en ostaisi.