LINDT Suklaalevyraadissa

Lindt ganznuss
Tuotteen Lindt ganznuss valmistusmaa on Saksa. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,50 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Lindt -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Levyt (lisukkeelliset & maustetut).

Antti M 19.11.2008
Sadan gramman levy maitosuklaata (30%) hasselpähkinöiden kera. Varsin hyvin uppoavaa sorttia mutta kovin tavallista kuitenkin. Levyllinen (100g) menee huomaamatta ja viimeisellä rivillä tulee vastaan jotain oudon makuista mutta en osaa sanoa, olikos se pilaantunut pähkinä vai suklaan vika. Hyvä mutta samalla niin kovin unohdettava tuote yksinkertaisuudessaan.

Minna Hi 10.11.2008
Maitosuklaata jossa kokonaisia pähkinöitä. Palat ovat melko pieniä. Suklaa on hyvää, pähkinät maistuvat juuri sopivasti. Tämä ei ole liian makeaa vaan juuri sellaista, kun pähkinäsuklaan kuuluukin. Toisaalta maitosuklaa on melko särmätöntä, joten ihan vitosta tästä ei voi antaa. Melko varma tapaus.