LINDT Suklaalevyraadissa

Lindt cappuccino mousse
Tuotteen Lindt cappuccino mousse valmistusmaa on Saksa. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Lindt -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Levyt (täyte), Tuotannosta poistuneet.

Jarkko Karhunen 05.02.2006 (Jäsenprofiili)
Lindtin levyille tyypillinen hassunhauska palakoko, jossa palaset ovat kuin ilmakuplia suklaassa, puolikkaita kananmunia siis. Muodoltaan. Kahvin eli cappuccinon maku tulee selvästi esille jo suklaan tuoksussa. Kahvin maku peittääkin suklaan maun ihan täysin. Cappuccinon maku ei minua juuri säväytä, joten tuote jää keskikastiin. Pehmeästä ja suussasulavasta mausta kolmisen pistettä korkeintaan.

Susanna K 05.02.2006 (Jäsenprofiili)
Suklaa tuoksuu voimakkaasti kahvipavulle. Sisältö pehmeän vaahtomaista suklaataa, ihan kun kermavaahtoa söisi. Maku yhä vahvasti kahvinen muttei häritsevää. Lopuksi suuhun jää ratisevia osuuksia joita epäilen keksinpaloiksi... Kaiken kaikkiaan miellyttävä suklaa.