LINDT Suklaalevyraadissa

Lindt lindor extra dunkel levy 60%
Tuotteen Lindt lindor extra dunkel levy 60% valmistusmaa on Ranska. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 4,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Lindt -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Kaakaopitoisuus 40-64%, Levyt (täyte).

Jarkko Karhunen 19.03.2009 (Jäsenprofiili)
Tumman suklaan ja jonkin aavistuksen karamellimaisen aineksen tuoksu leviää ilmoille levyä taittaessa. Kuorisuklaa on tumman sävyistä, kun taas täyte on selvästi vaaleampaa ja tryffelimäistä. Maut sopivat hyvin yhteen, eikä edes täytteen hieman voinkaltainen koostumus häiritse, ainakaan paljon. Kaakaon maku ei ole liian tumma, koska suklaan osuus täytteeseen nähden on maltillinen. Hyvä ja maukas täytesuklaalevy, jossa rivillisellä talttuu kovempikin makeannälkä. Moraalinen plussa myös siitä, että palaset eivät tässä levyssä ole niitä kyseiselle valmistajalle ominaisia hehtaaripalasia.