LINDT Suklaalevyraadissa

Lindt strawberry
Tuotteen Lindt strawberry valmistusmaa on Sveitsi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,67 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Lindt -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Levyt (täyte), Tuotannosta poistuneet.

Anita 28.04.2013 (Jäsenprofiili)
Lindin erinomaista täytesuklaata. Pidän erityisesti siitä, että suklaata on ohut kerros täytteen ympärillä. Mansikka maistuu tosi aidolta, melkein kuin olisi maistanut suklaaseen dipatun mansikan.

Tuula 22.03.2009 (Jäsenprofiili)
Kaunis, pullea ja houkutteleva muoto. Pehmeän ohuen suklaakerroksen alta paljastuu yllätyksellinen yhtä aikaa makea ja kirpeä täyte. Aluksi oli vaikea nimetä täytteen maussa oleva hedelmäisyys.

Kaisa 22.03.2009 (Jäsenprofiili)
Lindt uutuustuote 100g levykokona. Erikoinen palamalli, täyteosuus nousee korkeana laakena kukkulana ja täyte antaakin näin erittäin riittoisan vaikutelma. Kaakaota 31%. Vahvan ja pehmeän maitosuklaan täyte kreemimäinen. Mansikka maistuu varsin aidolta (mansikkatiiviste) ja sitä sävyttää pikantti alkoholin aromi.