LINDT Suklaalevyraadissa

Lindt edelbitter mousse ingwer 70%
Tuotteen Lindt edelbitter mousse ingwer 70% valmistusmaa on Saksa. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 1,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Lindt -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Kaakaopitoisuus 65-74%, Levyt (täyte), Tuotannosta poistuneet.

Jarkko 08.01.2010
Jonkinlaista inkiväärihilloa suklaan sisällä. Voisiko odotukset olla enää alempana? Kyllä voisivat, nimittäin sen jälkeen kun olen nuuhkaissut tätä suklaalevyä. Inkiväärin haju tunkee suklaan läpi. Näille mustille levyille tyypilliseen tapaan tumman suklaakuoren sisällä on tummaa suklaamoussea ja hilloa, tällä kertaa inkiväärihilloa. Vaikka inkiväärissä on joitain ominaisuuksia, joista pidän lämpimässä, aasialaisessa ruuassa, ei siinä kuitenkaan ole mitään - siis ei todellakaan mitään - sellaista, josta pitäisin suklaaseen sekoitettuna. Pthyi tälle karmeudelle! Suklaan makuahan tässä ei huomaa.