LINDT Suklaalevyraadissa

Lindt excellence Cuba 55%
Tuotteen Lindt excellence Cuba 55% valmistusmaa on Sveitsi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Lindt -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Bean to bar / Single origin, Kaakaopitoisuus 40-64%, Suklaanapit, Tuotannosta poistuneet.

Jarkko 17.06.2006
Heti pieni moraalinen plussa siitä, että suklaat ovat valmiina palasina; noin millin paksuisina neliöinä, joiden sivu noin 4cm.

Mausta huomaa että tummasta suklaasta on kyse, mutta maku ei vielä tällä prosenttiluvulla suinkaan ole kitkerä tms, vaan tuhdin kaakaomainen. Ainoastaan jälkimaussa tulee ihan pieni aavistus kitkeryyttä. Tätä voi syödä palasen tai pari, kuten monet tekevätkin tummilla suklailla, mutta ei tästä mässäilysuklaaksi ole.

Susanna K 17.06.2006
Hassuja ohuita lastuja, aika mieto suklaa, hieman vivahtaa alkoholimaisuus, mutta ei häiritsevästi. Yllättävän hyvää. EI havaittavissa jälkimakuja tai kitkeryyttä.