LINDT Suklaalevyraadissa

Kirsi I 15.03.2014
Maitosuklaata, joissa täytteenä vaaleaa, tummapilkkuista kreemiä. Kokonaisuus on oikeasti kermainen, niin maulta kuun suutuntumaltakin. Rapsakat tummat murut tunnistaa selvästi keksinmuruiksi, ja ne eivät ole vettyneen pehmeitä. Sokeria taas on lindtimäisen reilusti. Maitosuklaa on kuitenkin laadukkaan oloista.

Aki 09.12.2013
Maitosuklaakuori, jonka alta paljastuu vaaleaa massaa, jossa pieniä keksimäisiä sattumia. Maitosuklaa vaikuttaa aivan kelvolliselta, hivenen kinuskinen maku mielestäni, mikä siis positiivista. Keksin murut tuovat mukavan rapsakan lisän muutenkin tavanomaista laadukkaampaan tuotteeseen.

Saara 27.11.2013
Pääsiäismunasuklaalta tuoksuva, valtaisa täytesuklaapala, jossa lukee Hello sydämellä varustettuna. What? No, täytteenä on jotakin raksuvaa vaalean- ja tummasekaista juttua, päällisuklaa taas on makeaa keskieurooppalaiseen tapaan (ehkä Lindt?), joten sinne veikkaan tämän johtavan. Täytteessä on ikään kuin keksinpaloja, mutta eipä tästä selkeästi erilaisia makuja pysty erottamaan. Ihan ok suklaa.

Veli-Matti 11.11.2013
Isoja paloja maitosuklaata, hauskat pintakuviot :) Makeaa rouskuvaa käytettä palojen sisällä. Hieman sokerista, mutta varsin toimiva kokonaisuus. Herkutteluhetkiin.

Olli P 10.11.2013
Isoja maitosuklaapaloja, jossa pintaan ei näy luvattuja keksimuruja. Pehmeä puraistava ja sisällä on vaalea kreemitäyte, jonka seassa on runsaasti luvattuja keksimuruja. Tuo pienen kivan rapeuden syömiseen. Tuote on kermaisen makeaa alusta loppuun, mutta hallitusti. Esiin ei tule mitään erityisiä makuja. Näitä syö mielellänsä makean nälkään; Hyvä tuntuma hallitulla/hillityllä makean maulla.

Jarkko 23.10.2013
Vaalea maitosuklaa piilottaa sisäänsä puolirapsakoita keksinmurusia ja jonkinlaista valkoista kreemiä. Maitokreemi saattaisi alkaa ällöttämään, elleivät nuo keksinpalaset olisi noinkin isoja ja tiheässä. Vaikka kokonaisuus toki on makea, ei se kuitenkaan neljän suurehkon palasen jälkeenkään ole ylittänyt sietokykyäni millään tavalla. Tämä on kyllä selvästi maukkaampaa kuin mitä ennakkoon odotin. Keksiaineksen valinnassa(kin) on onnistuttu.