LINDT Suklaalevyraadissa

Lindt lindor kaffee
Tuotteen Lindt lindor kaffee valmistusmaa on Italia. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Lindt -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Rasiat, pussit & yksittäiskäärityt.

Annamari 08.02.2016
Yksittäiskääritty Lindtin Lindor-kuula, tällä kertaa makuna kahvi. Itse en juo kahvia ja odotukset eivät tämän suhteen ole kovin korkealla, vaikka Lindt-kuulat kuuluvatkin suuriin suosikkeihini. Kuulan kuori on tummaa suklaata, tosin aika makeaa sellaista, kuten valmistajan tummat yleensäkin. Mutta hei, onpa mieto tuoksu ainakin tässä, sokkona olisi siinä ja siinä erottaisinko kahvin tuoksun tästä. Täyte on maitosuklaista kermaista pehmeää massaa. Kyllä tässä kuitenkin se kahvi maistuu omaan suuhuni ihan liikaa. Se inhottava kahvin karvas maku ja rasvainen fiilis jää suuhun, ei hyvä. Edes ihana pehmeä suutuntuma ja makeus ei nyt pelasta tätä juttua, kahvi on aina kahvia.