LINDT Suklaalevyraadissa

Lindt excellence pistache grillée 47%
Tuotteen Lindt excellence pistache grillée 47% valmistusmaa on Ranska. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Lindt -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Kaakaopitoisuus 40-64%, Levyt (lisukkeelliset & maustetut).

Jenni V 06.11.2016
100g ohut semitumma suklaalevy, jossa suklaan joukossa on runsaasti vaaleaa pientä rouhetta, joka on karamellisoitua suolattua pistaasipähkinää. Pähkinä on jännää rakenteeltaan, enemmän tulee ehkä muropuffi mieleen, tai popcorn, kuin pähkinä. Vasta toista palaa maistaessani huomaan selkeän pistaasin aromin, ja koska en ole koskaan siitä oikein välittänyt, olisin pärjännyt hyvin ilmankin... Mutta minusta pistaasin ystävällekään ei tämä ole ihan onnistunut versio, krokantissa on pähkinän, sokerin ja suolan vivahteita hyvin epätasaisesti, ja pähkinälle ominainen rapeus puuttuu. Kakkonen.