Leader Vegeway Leader Vegeway

LINDAHLS MEJERIPRODUKTER Suklaalevyraadissa

Lindahls kvarg nötchokladsmak
Tuotteen Lindahls kvarg nötchokladsmak valmistusmaa on Ruotsi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 1,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Lindahls Mejeriprodukter -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Kaakaopitoisuus korkeintaan 5%, Sokerittomat / Ei lisättyä sokeria, Vanukkaat, viilit, rahkat, levitteet & valmispuurot.

Jenni V 23.12.2016
150g rahkapurkki, joka on keinomakeutettu ja maustettu kaakaojauheella sekä hasselpähkinäaromilla. Proteiinia purkillisessa on 16g. Maku on rahkainen ja ihan yltiöpäisen pähkinäesanssinen, kaakao ei taas maistu yhtään. INHOAN syvästi pähkinäesanssia, joten tämä ei todellakaan minulle maistunut. Rakenne oli lisäksi sileä, jotkut sattumat olisivat tehneet terää. Plussaa kuitenkin muuten rakenteesta, Lindahlsin rahkat kun ovat sellaisia vähän pehmeän moussemaisia eivätkä siis aivan niin tymäköitä kun rahkat yleensä. Maun ja suklaisuuden puolesta silti selkeä ykkönen.