Leader Vegeway Leader Vegeway

LINDAHLS MEJERIPRODUKTER Suklaalevyraadissa

Lindahls kvarg cocochoko
Tuotteen Lindahls kvarg cocochoko valmistusmaa on Ruotsi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 1,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Lindahls Mejeriprodukter -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Kaakaopitoisuus korkeintaan 5%, Sokerittomat / Ei lisättyä sokeria, Vanukkaat, viilit, rahkat, levitteet & valmispuurot.

Jenni V 24.04.2017
Ruottin ruokakaupoista löytyy aina kivaa uutta... Kuten tämäkin 150g sokeriton proteiinirahka, joka on maustettu chokladbollin aromilla, toisin sanoen kahvilla, kaakaolla ja kookoksella. Kaakaojauhetta tämä ei sisällä - harmi, sillä kaakaolle tämä ei maistu tippaakaan, ja oikeastaan kookostakaan en löydä. Ainoa mikä maistuu on teollinen kahvi, jotenkin epämiellyttävä yhdistelmä rahkaan. Tykkään rahkan vähän moussemaisesta pehmeästä rakenteesta, mutta siihen kehut sitten jäävätkin. Suklaatuotteena ykkönen.