LINDAHLS MEJERIPRODUKTER Suklaalevyraadissa

Lindahls kvarg chocoblanco
Tuotteen Lindahls kvarg chocoblanco valmistusmaa on Ruotsi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Lindahls Mejeriprodukter -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Kaakaopitoisuus korkeintaan 5%, Sokerittomat / Ei lisättyä sokeria, Valkosuklaiset, Vanukkaat, viilit, rahkat, levitteet & valmispuurot.

Jenni V 24.04.2017
150g rahkapikari, jossa ei ole lisättyä sokeria ja rasvaa vain nimeksi. Mausteena on valkosuklaan aromi, eli varsinaista kaakaota tämä ei sisällä. Rahka on mukavan pehmeää, vähän moussemaista, mutta jotenkin tylsää. Rahka on edelleen hapanta, mutta hyvällä mielikuvituksella voi vähän valkosuklaan aromia löytää, tosin se ei erityisemmin rahkan happamaan makuun sovi. Jotain sattumaa tämä olisi ehdottomasti kaivannut. Ihan ok välipala, ei varsinaisesti ärsytä, mutta ei kyllä suklaisuudellakaan juhli. Kakkonen.