FRONERI Suklaalevyraadissa

Froneri classic minttusuklaa
Tuotteen Froneri classic minttusuklaa valmistusmaa on Suomi. Se on saanut vierailijoilta pistekeskiarvon 4,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi jäsenten arviot tuotteesta ja kaikki Froneri -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Jäätelöt, Suklaakuorrutteiset.

Kaakaolehmä 27.10.2013 : Oho. Luulin, että tämä olisi tummaa suklaata, ja ilahdus olikin suuri kun puikko osoittautuikin maitosuklaakuorrutteiseksi. Tuotteen kääre ehkä hämää hieman. Jäätelön joukossa rouskuu jokin, mutta ei niin suuresti että se häiritsisi kovinkaan paljon. Jäätelö ei ole liian minttuista, joten ihan hyvä minttusuklaatuotehan tämä on!

Samu 07.09.2013

Nalle 01.05.2012 : Minttujäätelö ei todella kuulu suosikkeihini, muttta tämä on yllättävän hyvää. Suklaata päällä on tarpeeksi paljon eikä mintun maku ole niin hyökkäävä tai terävä kuin minttujäätelöissä usein on.

Spiral 27.02.2011 : Puikkojäätelöiden aatelia

Arde 03.11.2009 : Liian minttutoffeinen kunnon suklaan sijaan.

Mellu 05.08.2009

milko 25.10.2008 : Hyvää! Parempi maku ja koostumus, kuin Magnumin minttuversiossa

Sindy 26.09.2008 : Maistoin tätä yhdeltä perheenjäseneltäni, kun en itselleni viitsinyt ostaa, kun olin varma etten pidä tästä. Noh, maistettuani sainkin perua sanani ja jäätelö olikin aivan ihanaa. Mintun maku ihana ja suklaa suussa sulavaa. Minun mielestäni näissä jäätelöissä vain on aina liikaa suklaata, siksi olin tästäkin epävarma. Mutta ihana puikko ja varmasti tulen itsekin tätä ostamaan, kun olenhan ikuinen suklaa-minttu yhdistelmän rakastaja.