Leader Vegeway Leader Vegeway

FRONERI Suklaalevyraadissa

Froneri pingviini juhlatuutti lakka
Tuotteen Froneri pingviini juhlatuutti lakka valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 4,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Froneri -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Jäätelöt.

Jenni V 15.08.2014
Iki-ihana klassikkotuutti: 112 grammainen jättiläinen vaniljakermajäätelöä (sisältäen aitoa vaniljaa), sydämenä lakkakastiketta (13%, sisältäen lakkaa kolmanneksen), pinnalla hiukan suklaaströsseliä ja suklaalla paksusti kuorrutettua vohvelia. Tuutti maistuu ihanan aidolta. Kermajäätelössä näkyy mustia pilkkuja ja se myös maistuu kermaiselta ja makean vaniljaiselta. Lakkahillo raikastaa kokonaisuutta, silmäke laajenee alaspäin ja joukossa on lakansiemeniä. Hillo maistuu ihan aidolle lakalle. Suuri vohveli on rapsakka ja erityispointsit runsaalle määrälle kärkeen valunutta suklaakuorrutetta. Tykkäsin todella paljon, nelosen ja vitosen rajoilla heiluin.