Leader Vegeway Leader Vegeway

FRONERI Suklaalevyraadissa

Fazer Marianne jäätelöpuikko
Tuotteen Fazer Marianne jäätelöpuikko valmistusmaa on Suomi. Se on saanut vierailijoilta pistekeskiarvon 4,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi jäsenten arviot tuotteesta ja kaikki Froneri -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Jäätelöt.

Simo 11.07.2016 : Paperikäärön sisältä paljastuu aika pienikokoinen jäätelöpuikko, mutta siron kauniin näköinen ja värinen kuori, josta tulee marianne- karkki mieleen. Kuori on kivan rapeaa ja hyvän makuista. Sisältä paljastuu suklaajäätelö, joka on yhdessä kuoren kanssa erittäin hyvän makuista. Aika makea, joten kokoonsa nähden erittäin onnistunut kokonaisuus.

Aplo 25.05.2016 : Karkista jäätelöksi varianteissa tässä on onnistuttu ehdottomasti parhaiten. Kuin Mariannekarkki jäätelönä. Sopivan kokoinen; ei liian tuhti kuin useimmat vastaavat nykypäivänä. Tässä jopa suklaajäätelökin kastikkeen ansiosta on ihan ok (en normaalisti välitä yhtään suklaajäätelöstä, vaikka suklaa maistuu yleensä liikaakin).