Leader Vegeway Leader Vegeway

FRONERI Suklaalevyraadissa

Froneri pingviini puffet suklaa laktoositon
Tuotteen Froneri pingviini puffet suklaa laktoositon valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Froneri -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Jäätelöt, Laktoosittomat.

Jenni V 03.03.2017
Suklaapuffet is back, nyt laktoosittomana. Keksiä on 42% ja välissä on suklaakermajäätelöä. Oho, onpa vaalea väritys tässä, onko tämä suklaatuote lainkaan? Tykkään sandwich-jäätelöissä siitä, että keksi on sellaista mutakakkumaisen pehmeää ja vahvan kaakaoista, mutta nyt tilanne oli päinvastainen. Keski muistuttaa enemmän digestivekeksiä, on liian kovaa ja rapeaa, ja mietin onko keksissä kaakaota lainkaan? Suklaajäätelökin on erittäin miedon kaakaoista. Jos reseptiä on muutettu (muistelin että keksi on ennen ollut ihan erilaista...), niin sitten ollaan lähdetty vaan heikompaan suuntaan... Kakkonen juuri ja juuri.