Leader Vegeway Leader Vegeway

FRONERI Suklaalevyraadissa

Froneri classic tummasuklaa-terva
Tuotteen Froneri classic tummasuklaa-terva valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Froneri -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Jäätelöt, Laktoosittomat, Tuotannosta poistuneet.

Jenni V 15.03.2017
Limited edition classicissa, jossa on taas sitä ärsyttävää semitummaa pääsiäismunasuklaata päällä peräti 40%, ja sen alla laktoositonta kermajäätelöä tervanmakuisin kastikeraidoin (13%). Tervan maku on ilmeisesti luotu savuaromilla. En tiedä, jotenkin tämä oli pettymys, tuo päälisuklaa ei sopinut yhtään sisukseen, ja kastike oli vähän liian makeaa. Jotenkin mausta tuli liian vahvasti mieleen tervaleijona-pastillit. Outo kokonaisuus, ehkä tuo tervajäätelö ilman kuorrutetta sopisi jonkun suomihenkisen turistirysän jälkkärilistalle, on vähän samaa kategoriaa kuin katajanmarjat ja kuusenkerkät. Tälle kakkonen.