JOULUKALENTERI 2017

Joulukalenterimme idea on sama kuin tosielämänkin joulukalentereissa: Etsi kuluvalle päivälle oikea luukku ja avaa se (hiirtä klikkaamalla). Jos valitset oikein, pääset osallistumaan herkullisen palkinnon arvontaan ja jos et... voit yrittää uudestaan kunnes osut oikeaan. Voit osallistua jokaisena joulukalenteripäivänä 1. - 24.12.2017. Karl Fazer Collection 550g

PALKINNOT

Suklaayhdistyksen joulukalenterin yhteistyökumppanina toimii Fazer, jonka valmistamia Karl Fazer Collection 550g -rasioita arvotaan osallistujien kesken yhteensä 28 kappaletta.

28 palkintorasiaa arvotaan seuraavasti:
  • Joka päivälle arvotaan osallistujien kesken yksi Karl Fazer Collection 550g -rasia.
  • Aktiivisimpien lisämahdollisuus: Päiväkohtaisten 24 rasian lisäksi arvomme neljä Karl Fazer Collection 550g -rasiaa aktiivisimpien osallistujien kesken *).

KILPAILUN SÄÄNNÖT

Kilpailu on käynnissä 1. - 24.12.2017. Kilpailuun hyväksytään yksi osallistuminen per sähköpostiosoite per päivä. Samalla sähköpostiosoitteella voi osallistua kilpailuun jokaisena päivänä. Kisaan voivat osallistua kaikki paitsi Suklaayhdistyksen hallituksen jäsenet ja osallistuminen on ilmaista.

Arvonnassa voittaneiden sähköpostiosoitteiden toimivuus tarkistetaan ja sen pitää olla toimiva, jotta on oikeutettu palkintoon. Voittajat arvotaan tiettyinä arvontapäivinä: 12.12 (hox päiväys), 15.12, 22.12. ja 27.12. Voittajien nimet ja kotipaikkakunnat julkaistaan tällä sivulla.

Voittajien nimet ja yhteystiedot luovutetaan myös Fazerille palkintojen toimittamista varten. Palkintorasiat toimitetaan ainoastaan Suomessa sijaitseviin osoitteisiin ja aina siihen osoitteeseen, joka osallistumisen yhteydessä on jätetty.

*) Aktiivisuus lasketaan sen mukaan monenako päivänä tietyllä samalla sähköpostiosoitteella on osallistuttu. Aktiivisuuspalkinnot arvotaan niiden kesken, jotka ovat osallistuneet joulukalenteriin kaikkina 24 päivänä. Jos tällaisia ei ole, suoritetaan arvonta niiden kesken, jotka ovat osallistuneet 23 päivänä. Sitten 22, sitten 21, 20, 19...

Avaa joulukalenteri

VOITTAJAT