KILPAILU ON PÄÄTTYNYT JA PALKINNOT TOIMITETTU

Maxikarkki.fi on herkkuja myyvä kauppa verkossa. Maxikarkista löydät edullisesti makeisia, sipsejä, snackseja, virvoitusjuomia ja paljon muuta. Tutustu valikoimaan ja tilaa suosikkiherkkusi - Maxikarkki toimittaa tilauksen postin toimipisteeseen 2-4 arkipäivässä.

Voita 20€ alennuskoodi Maxikarkki.fi verkkokauppaan

Osallistuaksesi viiden 20€ arvoisen alennuskoodin arvontaan herkkukauppaan Maxikarkki.fi, sinun tulee vastata alla oleviin kysymyksiin ja jätettävä pyydetyt yhteystiedot.

Kilpailun säännöt: Kilpailu on käynnissä 22.11.2017 saakka. Palkinnot toimitetaan 30.11.2017 mennessä ainoastaan sähköpostitse vastauksen yhteydessä ilmoitettuun osoitteeseen. Kilpailuun hyväksytään vain yksi vastaus per sähköpostiosoite. Puhelinnumeroita tai postiosoitteita ei hyväksytä sähköpostiosoitteen sijasta. Kisaan voivat osallistua kaikki paitsi Suklaayhdistyksen hallituksen jäsenet ja osallistuminen on ilmaista. Alennuskoodien arvonnan ja toimittamisen hoitaa Suklaayhdistys ry. Alennuskoodilla tilattavat tuotteet toimittaa Maxikarkki.fi ja tuotteita tilaava maksaa tilauksensa toimituskulut itse. Kilpailussa ilmoitettuja yhteystietoja ei luovuteta eteenpäin.

Päivitys 23.11.2017:
Kilpailu on päättynyt. Suoritamme pian arvonnan ja toimitamme alennuskoodit voittajille. Päivitämme sivua kun koodit on toimitettu.

Päivitys 29.11.2017:
Voittajat on arvottu ja alennuskoodit on toimitettu voittajille sähköpostitse. Voittajat ovat: Svetlana V, Venla K, Marjut L, Hanna K ja Timo L. Kiitos kaikille osallistumisesta ja onnea voittajille!